Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24.12.2013, sygn. IBPP1/443-846/13/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-846/13/AW
Nieodpłatne przekazanie towarów związane z działalnością gospodarczą
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112 poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 4 września 2013 r. (data wpływu 12 września 2013 r.), uzupełnionym pismem z 10 grudnia 2013 r. (data wpływu 12 grudnia 2013 r.), o wydanie o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego udostępnienia i nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 września 2013 r. do tut. Organu wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego udostępnienia i nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych.
Wniosek został uzupełniony pismem z 10 grudnia 2013 r. (data wpływu 12 grudnia 2013 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z 29 listopada 2013 r. nr IBPP1/443-846/13/AW.
W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny (zdarzenie przyszłe):
Wnioskodawca (Spółka z o.o.) jest przedsiębiorstwem z siedzibą na terytorium Polski prowadzącym przede wszystkim działalność w zakresie dystrybucji okularów. Dystrybuowane przez Spółkę produkty są nabywane przez kontrahentów zajmujących się detaliczną lub hurtową ich sprzedażą. Spółka jest podatnikiem podatku od towarów i usług
W związku z prowadzeniem działalności opodatkowanej na rynku polskim, Spółka podejmowała, podejmuje i zamierza podejmować szereg działań promocyjnych, reklamowych i marketingowych służących zwiększeniu wolumenu sprzedaży dystrybuowanych przez siebie produktów. Jednym z typowych działań jest współdziałanie z obecnymi lub potencjalnymi kontrahentami Spółki w zakresie odpowiedniego zareklamowania sprzedawanych towarów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right