Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.12.2013, sygn. IBPBII/1/415-874/13/BJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-874/13/BJ
Zasady opodatkowania nagród przyznanych w ramach programu lojalnościowego w części, w której powiązane są z zakupem towarów.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 12 września 2013 r. 2013 r. (data wpływu do tut. Biura 19 września 2013 r.), uzupełnionym 26 listopada 2013 r., o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zasad opodatkowania nagród przyznanych w ramach programu lojalnościowego w części, w której powiązane są z zakupem towarów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 19 września 2013 r. wpłynął do Biura ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych m. in. w zakresie zasad opodatkowania nagród przyznanych w ramach programu lojalnościowego w części, w której powiązane są z zakupem towarów.
Z uwagi na braki formalne wniosku, pismem z 13 listopada 2013 r. znak: IBPB II/1/415-874/13/BJ, IBPB II/1/415-875/13/BJ wezwano Wnioskodawcę do jego uzupełnienia. Przedmiotowy wniosek uzupełniono 26 listopada 2013 r.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (Spółka) w ramach swojej działalności zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. W najbliższym czasie oferta skierowana do klientów detalicznych zostanie wzbogacona o sklepy, gdzie poza sprzedażą towarów będą oferowane również usługi obejmujące m.in. serwis rowerowy, serwis narciarski, porady dietetyka. Mając na celu zwiększenie sprzedaży Spółka rozważa uatrakcyjnienie swojej oferty poprzez wprowadzenie programu lojalnościowego, w ramach którego klienci będą otrzymywali punkty, zapisywane na indywidualnych kontach uczestnika programu. Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów będą one podlegały wymianie na nagrody.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right