Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24.04.2013, sygn. IBPBII/1/415-97/13/AA, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-97/13/AA
Czy Wnioskodawca prawidłowo odlicza 20% koszty uzyskania przychodów, traktując swoją działalność (udostępnianie miejsca reklamowego na swojej stronie internetowej w ramach programu partnerskiego) jako działalność wykonywana osobiście?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 21 stycznia 2013 r. (data wpływu do tut. Biura 23 stycznia 2013 r.), uzupełnionym w dniu 04 kwietnia 2013 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania 20% kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 stycznia 2013 r. wpłynął do tut. Biura ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania 20% kosztów uzyskania przychodów.
Z uwagi na braki formalne wniosku, pismem z dnia 26 marca 2013 r. znak: IBPB II/1/415-97/ 13/AA wezwano Wnioskodawcę do jego uzupełnienia. Przedmiotowy wniosek uzupełniono w dniu 04 kwietnia 2013 r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca od kilku miesięcy prowadzi działalność w obrębie programu partnerskiego z firmą X będącą siecią afiliacyjną, umożliwiająca zarabianie na pozyskiwaniu i kierowaniu ruchu internetowego na strony ofert reklamodawcy (to jest ww. firmy). Na swojej stronie internetowej Wnioskodawca umieszcza specjalny link afiliacyjny (baner reklamowy), który przekierowuje potencjalnego użytkownika do oferty przygotowanej przez reklamodawcę.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right