Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.03.2013, sygn. IBPP4/443-573/12/PK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP4/443-573/12/PK
rozpoznanie i opodatkowania usług świadczonych drogą elektroniczną
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 11 grudnia 2012r. (data wpływu 17 grudnia 2012r.), uzupełnionym pismem z dnia 5 marca 2013r. (data wpływu 11 marca 2013r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie rozpoznania i opodatkowania usług świadczonych drogą elektroniczną - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17 grudnia 2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie rozpoznania i opodatkowania usług świadczonych drogą elektroniczną. Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 5 marca 2013r. będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 1 marca 2013r. znak IBPBI/1/415-1559/12/BK, IBPP4/443-573/12/PK.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny:
Osoba fizyczna prowadzi działalność gospodarczą w zakresie działalności informatycznej. Działalność polega na oferowaniu bezpłatnej możliwości zabawy w wirtualnym świecie wieloosobowej gry online nazywającej się . Wnioskodawca programuje i sprzedaje aplikacje do gry.
Użytkownik, aby rozpocząć zabawę, musi stworzyć konto na stronie ..., oraz pobrać (bezpłatnie) klienta gry (czyli postać wirtualną w grze), udostępnionego na serwerze który Wnioskodawca wynajmuje. Ponieważ jest to gra online, potrzebne jest również stałe połączenie z Internetem. Użytkownik loguje się do gry za pomocą pobranego klienta.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right