Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.09.2013, sygn. ILPP1/443-520/13-5/AI, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-520/13-5/AI
Prawo o odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych związanych realizacją inwestycji polegających na budowie boiska sportowego, sieci wodno-kanalizacyjnych oraz modernizacji obiektów szkolnych oraz korekta deklaracji VAT-7 za okresy rozliczeniowe, w których Gmina otrzymała faktury dokumentujące zakupy inwestycyjne
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy przedstawione we wniosku z dnia 12 czerwca 2013 r. (data wpływu 17 czerwca 2013 r.), uzupełnionym pismem z dnia 21 sierpnia 2013 r. (data wpływu 26 sierpnia 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych związanych z realizacją inwestycji polegających na budowie boiska sportowego, sieci wodno-kanalizacyjnych i modernizacji obiektów szkolnych oraz korekty deklaracji VAT-7 za okresy rozliczeniowe, w których Gmina otrzymała faktury dokumentujące zakupy inwestycyjne (pytania oznaczone we wniosku jako nr 1 i 2) jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17 czerwca 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych związanych z realizacją inwestycji polegających na budowie boiska sportowego, sieci wodno-kanalizacyjnych i modernizacji obiektów szkolnych oraz modernizacji obiektów szkolnych oraz korekty deklaracji VAT-7 za okresy rozliczeniowe, w których Gmina otrzymała faktury dokumentujące zakupy inwestycyjne (pytania oznaczone we wniosku jako nr 1 i 2). Wniosek uzupełniono w dniu 26 sierpnia 2013 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right