Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.02.2013, sygn. ILPP5/443-62/12-5/PG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP5/443-62/12-5/PG
Możliwość zastosowania zwolnienia od podatku VAT do przeprowadzonej usługi szkoleniowej na rzecz uczniów i słuchaczy szkół zawodowych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, przedstawione we wniosku z dnia - brak daty sporządzenia (data wpływu 11 grudnia 2012 r.) uzupełnionym pismem z dnia 14 lutego 2013 r. (data wpływu 15 lutego 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku świadczonych usług dla uczniów i słuchaczy szkół zawodowych jest:
- prawidłowe - w części dotyczącej realizacji dodatkowego szkolenia zawodowego ICT oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki, fizyki i chemii, oraz
- nieprawidłowe - w części dotyczącej realizacji usługi szkoleniowej z zakresu języka obcego.
UZASADNIENIE
W dniu 11 grudnia 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku świadczonych usług dla uczniów i słuchaczy szkół zawodowych. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 14 lutego 2013 r. (data wpływu 15 lutego 2013 r.) o informacje doprecyzowujące opis sprawy.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Sp. z o.o. (dalej jako Wnioskodawca) zawarła w roku 2010, z Polsko Niemieckim Przedsiębiorstwem Doradztwa X Sp. z o.o. (dalej jako X sp. z o.o.) następujące umowy:
- umowę na realizację usługi szkoleniowej z zakresu języka obcego,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right