Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 15.03.2013, sygn. ILPB3/423-528/12-4/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-528/12-4/JG

Czy tak przeprowadzona reklama będzie stanowić reklamę publiczną, a wydatki poniesione na ten cel Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć w całości w koszty uzyskania przychodów w momencie ich poniesienia?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 11 grudnia 2012 r. (data wpływu 12 grudnia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów w części dotyczącej:

  • możliwości zaliczenia wydatków na reklamę do kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe,
  • momentu zaliczenia ww. wydatków do kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12 grudnia 2012 r. został złożony ww. wniosek uzupełniony pismem z dnia 22 lutego 2013 r. (data wpływu 25 lutego 2013 r.) oraz o brakującą opłatę w dniu 22 lutego 2013 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.

Spółka prowadzi działalność w zakresie budownictwa. Wnioskodawca zamierza przeprowadzić intensywną, wieloletnią kampanię reklamową swojej marki. Spółka zamierza kupować od inwestorów, na rzecz których wykonuje roboty budowlane powierzchnie reklamowe o różnym charakterze (na opakowaniach produktów przeznaczonych do sprzedaży w sklepach, na elewacjach budynków, etc.)

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00