Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.12.2013, sygn. ITPP2/443-967/13/RS, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/443-967/13/RS
Opodatkowanie czynności polegających na intensyfikacji sprzedaży w określonych segmentach produktów, za które otrzymuje premie pieniężne.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 10 września 2013 r. (data wpływu 16 września 2013 r.), uzupełnionym w dniu 6 grudnia 2013 r. (data wpływu) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności polegających na intensyfikacji sprzedaży w określonych segmentach produktów, za które otrzymuje premie pieniężne - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 16 września 2013 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony w dniu 6 grudnia 2013 r., o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności polegających na intensyfikacji sprzedaży w określonych segmentach produktów, za które otrzymuje premie pieniężne.
We wniosku oraz jego uzupełnieniu, przedstawiono następujący stan faktyczny.
Spółka prowadzi działalność w zakresie sprzedaży sprzętu komputerowego. Jednym z kluczowych producentów sprzedawanego przez nią sprzętu jest koncern. Wyroby tej marki Spółka nabywa od dystrybutora z siedzibą w kraju. Spółka posiada status partnera, który został jej nadany po spełnieniu warunków co do poziomu kompetencji, w szczególności zatrudniania pracowników legitymujących się wymaganymi certyfikatami ze specjalności związanych ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym oraz innych warunków o charakterze marketingowym. Jako partner, Spółka uczestniczy w programach marketingowych, w tym w programach intensyfikujących sprzedaż produktów, organizowanych przez spółkę z siedzibą w Szwajcarii. W szczególności są to programy bonusowe premiujące sprzedaż w określonych segmentach produktów. Koncern przekazuje regulamin takich programów swoim partnerom w formie elektronicznej. Programami, których dotyczy zapytanie są programy:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right