Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.11.2012, sygn. IPPP2/443-816/12-4/IZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-816/12-4/IZ
dotyczy opodatkowania nauczania przez nauczyciela i osób zatrudnionych przez nauczyciela
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012r., poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 27.08.2012 r. (data wpływu 29.08.2012 r.), uzupełnionym na wezwanie tut. Organu z dnia 08.11.2012 r., pismem z dnia 19.11.2012 r. (data wpływu 21.11.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług
- w zakresie opodatkowania usługi nauczania matematyki osób prywatnych przez Wnioskodawczynię oraz odsprzedaży licencji autorskiego programu nauczania jest prawidłowe
- w zakresie opodatkowania usługi nauczania matematyki osób prywatnych przez zatrudnionych nauczycieli oraz w zakresie szkoleń dla nauczycieli - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29.08.2012 r. do tut. Organu wpłynął wniosek, uzupełnionym na wezwanie tut. Organu z dnia 08.11.2012 r., pismem z dnia 19.11.2012 r. (data wpływu 21.11.2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie w zakresie opodatkowania usługi nauczania matematyki osób prywatnych, szkoleń dla nauczycieli oraz odsprzedaży licencji autorskiego programu nauczania.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe:
Strona prowadzi działalność gospodarczą, świadcząc usługi mieszczące się pod kodem PKD nr 85.59.8, dokładniej nauczanie matematyki oraz prowadzenie szkoleń na podstawie zakupionej licencji autorskiej programu nauczania matematyki Mathriders.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right