Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.09.2012, sygn. IPPP3/443-664/12-2/KB, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-664/12-2/KB
Właściwa stawka podatku dla usług wykonania instalacji elektrycznych w budynku mieszkaniowym.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony przedstawione we wniosku z dnia 27.06.2012 r. (data wpływu 02.07.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie właściwej stawki podatku dla usług wykonania instalacji elektrycznych w budynku mieszkaniowym jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 02.07.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie właściwej stawki podatku dla usług wykonania instalacji elektrycznych w budynku mieszkaniowym.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania instalacji elektrycznych i teletechnicznych w obiektach budowlanych, a ewidencja księgowa prowadzona jest w formie ksiąg handlowych. Obecnie Wnioskodawca jest w trakcie podpisywania umowy z Generalnym Wykonawcą robót elektrycznych w budynku przy ul. X w W. Na w/w budowie Wnioskodawca będzie podwykonawcą w zakresie prac zgodnie z umową wg której Wnioskodawca ma wykonać kompletne instalacje elektryczne w lokalach mieszkalnych (266 lokali plus lokal pokazowy od piętra 9 do 52 piętra). Inwestycja ta dotyczy budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym stałego zamieszkania sklasyfikowanego w PKOB w dziale 11 budownictwo wielomieszkaniowe. Z dokumentacji w skład tych 266 lokali wchodzą lokale o powierzchni do 150m2 i powyżej. Zgodnie z umową Wnioskodawca będzie wystawiał faktury sprzedaży za wykonany etap robót raz w miesiącu zgodnie z zatwierdzonym przez kierownika budowy protokołem odbioru robót.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right