Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.10.2012, sygn. IPPP1/443-668/12-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-668/12-2/PR
Sposób opodatkowania świadczonych usług dla całości zamówienia dotyczącego utrzymania taboru kolejowego w czystości, a także zastosowania właściwej stawki podatku VAT dla usług sklasyfikowanych pod symbolami PKWiU 37.00.1, 38.11 oraz 81.29.1.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana, przedstawione we wniosku z dnia 26.07.2012 r.(data wpływu 30.07.2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- sposobu opodatkowania świadczonych usług dla całości zamówienia dotyczącego utrzymania taboru kolejowego w czystości - jest prawidłowe,
- zastosowania właściwej stawki podatku VAT dla usług sklasyfikowanych pod symbolami PKWiU 37.00.1, oraz 81.29.1 - jest prawidłowe,
- zastosowania właściwej stawki podatku VAT dla usług sklasyfikowanych pod symbolem PKWiU 38.11- jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30.07.2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu opodatkowania świadczonych usług dla całości zamówienia dotyczącego utrzymania taboru kolejowego w czystości, a także zastosowania właściwej stawki podatku VAT dla usług sklasyfikowanych pod symbolami PKWiU 37.00.1, 38.11 oraz 81.29.1.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Usługa utrzymania w czystości taboru kolejowego (wagonów) polega na wykonywaniu szeregu czynności i zabiegów (mycie, czyszczenie, wycieranie, odkurzanie, wybieranie nieczystości itp.) prowadzących do efektu końcowego czyli czystego wagonu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right