Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.10.2012, sygn. IPPP1/443-989/12-2/IGo, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-989/12-2/IGo
Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie usług szkoleniowych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 01.10.2012r. (data wpływu 04.10.2012r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie usług szkoleniowych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 04.10.2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie usług szkoleniowych.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) prowadzi działalność w zakresie usług hotelarskich. Wnioskodawca, wraz z dwoma innymi spółkami: O... S.A. oraz H... S.A. uczestniczy w projekcie pt. Inwestujemy w kompetencje i rozwój nr . (dalej: Projekt), współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (dalej: EFS), w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet 2. Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach.
Według założeń Projekt jest ponadregionalnym projektem zamkniętym skierowanym do kadry kierowniczej i pracowników spółek. Ma on służyć osiągnięciu jednego z celów strategicznych spółek objętych Projektem na lata 2011 - 2015, jakim jest zdobycie pozycji lidera w zakresie zadowolenia klienta, co ma służyć utrzymaniu przewagi konkurencyjnej na rynku oraz wzrostowi wartości firmy. Projekt wpisuje się również w główne założenia strategii rozwoju zasobów ludzkich spółek: nieustanny rozwój i doskonalenie umiejętności pracowników oraz stanowi kontynuację wcześniejszych działań w tym zakresie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right