Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.09.2012, sygn. IPPP1/443-709/12-4/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-709/12-4/AW
prawo do odliczenia podatku VAT tytułu nabycia usług marketingowych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z Nr 112 poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 25.07.2012 r. (data wpływu 06.08.2012 r.), uzupełnione pismem z dnia 18.09.2012 r. (data wpływu 21.09.2012 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie z dnia 07.09.2012 r. (skutecznie doręczone w dniu 12.09.2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 06.08.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT.
Przedmiotowy wniosek został uzupełniony przez Wnioskodawcę pismem z dnia 18.09.2012 r. (data wpływu 21.09.2012 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie Organu z dnia 07.09.2012 r., które zostało doręczone Spółce w dniu 12.09.2012 r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Spółka N.
Wykorzystując możliwości, jakie daje bezpośredni dostęp do konsumentów, Sklepy proponują swoim dostawcom (w tym m.in. Spółce) możliwość udziału w akcjach promocyjno-marketingowych i programach lojalnościowych
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right