Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.08.2012, sygn. IPPB5/423-384/12-6/RS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-384/12-6/RS
Czy wydatki na artykuły spożywcze (z wyłączeniem napojów alkoholowych) ponoszone przez Spółkę w celu poczęstunku zaproszonych osób podczas spotkań promocyjnych produktów leczniczych, wyrobów medycznych lub dermoceutyków mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 11.05.2012 r. (data wpływu 16.05.2012 r.), piśmie z dnia 10.07.2012 r. (data nadania 11.07.2012 r., data wpływu 12.07.2012 r.) oraz w piśmie z dnia 24.07.2012 r. (data nadania 25.07.2012 r., data wpływu 27.07.2012 r.) uzupełniającym braki formalne na wezwanie Nr IPPB5/423-384/12-2/RS z dnia 17.07.2012 r. (data nadania 17.07.2012 r., data doręczenia 18.07.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych przez Spółkę na zakup artykułów spożywczych w związku z organizacją spotkań promocyjnych dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych, wyrobów medycznych i dermoceutyków jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 16.05.2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych przez Spółkę na zakup artykułów spożywczych w związku z organizacją spotkań promocyjnych dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych, wyrobów medycznych i dermoceutyków.