Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.07.2012, sygn. IPPP1/443-454/12-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-454/12-2/PR
zastosowanie preferencyjnej stawki podatku dla sprzedaży członkowstwa uprawniającego do wstępu na teren klubu
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 11.05.2012 r. (data wpływu 30.05.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania preferencyjnej stawki podatku dla sprzedaży członkowstwa uprawniającego do wstępu na teren klubu jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30.05.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania preferencyjnej stawki podatku dla sprzedaży członkowstwa uprawniającego do wstępu na teren klubu.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
Kluby działające pod marką powstają od 1965 roku na całym świecie i oferują szeroki wachlarz usług rekreacyjnych, fitness oraz wellness, m.in. treningi personalne, siłownie, baseny, sauny, gabinety kosmetyczne, solaria, masaże. Obecnie na świecie funkcjonuje ponad 700 obiektów.
Od 2008 r. Spółka prowadzi pierwszy w Polsce klub. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej, Spółka oferuje usługi, które sprowadzają się do zapewniania klientom możliwości rekreacyjnej poprawy wydolności parametrów psychofizycznych, takich jak siła, sprawność fizyczna, zmniejszenie tkanki tłuszczowej ciała, rzeźbienie sylwetki, wytrzymałość organizmu, wzmocnienie układu naczyniowego i wyrabianie pozytywnych cech charakteru (dalej: Usługa).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right