Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.06.2012, sygn. IPPB3/423-197/12-4/KK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-197/12-4/KK
Należy stwierdzić, iż Spółka ma prawo zaliczenia do podatkowych kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup kart przedpłaconych Visa Elektron oraz nagród pieniężnych przelewanych na te karty i wymienionych w umowie o współpracę wynagrodzeń podwykonawców, których Spółka dokonała w ramach umowy na realizację programu lojalnościowego Klienta.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 29.02.2012r. (data wpływu 05.03.2012r.) uzupełnionym w dniu 24.05.2012 r. (data wpływu do BKIP w Płocku) na wezwanie z dnia 16.05.2012r. Nr IPPB3/423-197/12-2/KK (data doręczenia 22.05.2012 r.) w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na realizacje programu lojalnościowego w tym wydatków na karty przedpłacone, nagrody pieniężne oraz wynagrodzenia podwykonawców jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 05.03.2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych przez Agencję na realizacje programu lojalnościowego w tym wydatków na karty przedpłacone, nagrody pieniężne oraz wynagrodzenia podwykonawców.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca Spółka z o.o. (zwana dalej również Agencją) zajmuje się świadczeniem usług polegających na odpłatnym organizowaniu i obsłudze programów motywacyjnych i lojalnościowych, których celem jest w szczególności zwiększanie sprzedaży i promocja produktów zleceniodawców. W ramach działalności gospodarczej, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, Agencja zawarła z producentem materiałów budowlanych, zwanym dalej Klientem umowę o współpracy, której przedmiotem jest świadczenie przez Agencję na rzecz Klienta usługi kompleksowej polegającej na organizacji i prowadzeniu programu lojalnościowego (zwanego dalej również Programem).