Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 30.04.2012, sygn. IPPP3/443-297/12-2/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-297/12-2/JF

Zakaz konkurencji za wynagrodzeniem stanowi świadczenie usługi na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 2; obowiązek powstaje w upływem okresów rozliczeniowych zgodnie z art. 19 ust. 19a pkt 1 ustawy.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 13.03.012 r. (data wpływu 16.03.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozliczenia podatku od importu oraz powstania obowiązku podatkowego dla usługi zaniechania działań konkurencyjnych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16.03.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozliczenia podatku od importu oraz powstania obowiązku podatkowego dla usługi zaniechania działań konkurencyjnych.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka należy do międzynarodowej grupy (dalej: Grupa), prowadzącej na całym świecie działalność w zakresie produkcji i sprzedaży bezpośredniej środków myjących i pielęgnacyjnych, produktów kosmetycznych i toaletowych oraz innych produktów upiększających, oznaczonych znakami towarowymi. Spółka jest producentem produktów, w tym między innymi: wód toaletowych, kremów, emulsji i szamponów. Ponadto Spółka nabywa od podmiotów powiązanych i niepowiązanych wybrane towary (np. biżuterię, torebki damskie, zegarki) w celu ich dalszej dystrybucji w ramach Grupy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00