Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.04.2012, sygn. IPPP1/443-152/12-2/IGo, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-152/12-2/IGo
Stawka podatku VAT na sprzedaż produktów na miejscu oraz na wynos (lodów, soków, napojów na bazie mleka, makaronów, kanapek, naleśników).
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 01.02.2012r. (data wpływu 14.02.2012r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT na sprzedaż produktów na miejscu oraz na wynos - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14.02.2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT na sprzedaż produktów na miejscu oraz na wynos.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (podatnik) jest spółką z o.o. która prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług gastronomicznych pod nazwą L. Pod wskazaną firmą podatnik prowadzi w centrach handlowych dwa punkty tzw. lodziarnio-kawiarnie.W ofercie punktów dostępne są m.in. lody własnej produkcji (gałkowe, mleczne, sorbety); świeże soki, napoje kawowe przygotowane na bazie mleka; napoje na bazie mleka i lodów; napoje mleczno-czekoladowe; dania gotowe na bazie makaronu z dodatkiem mięsa, warzyw; naleśniki z owocami, lodami i czekoladą; kanapki z dodatkiem warzyw, mięsa, serów etc.Zasadniczo w ofercie Wnioskodawcy sprzedawane są tylko standaryzowane produkty, w związku z czym osoby pracujące w punktach mogą udzielać jedynie prostych informacji o ofercie Wnioskodawcy.Spółka stosuje dwa sposoby sprzedaży ww. produktów: na wynos i do konsumpcji na miejscu. Stosowana metoda sprzedaży uzależniona jest od suwerennej decyzji klienta.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right