Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.01.2012, sygn. IPPP1/443-1527/11-2/ISz, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1527/11-2/ISz
prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktury dokumentującej usługę marketingowo - promocyjną otrzymanej od profesjonalnego podmiotu oraz w zakresie obowiązku naliczenia podatku VAT z tytułu nieodpłatnego wydania gadżetów uczestnikom Akcji Marketingowych -
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 06.10.2011 r. (data wpływu 18.10.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktury dokumentującej usługę marketingowo - promocyjną otrzymanej od profesjonalnego podmiotu oraz w zakresie obowiązku naliczenia podatku VAT z tytułu nieodpłatnego wydania gadżetów uczestnikom Akcji Marketingowych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 18.10.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktury dokumentującej usługę marketingowo - promocyjną otrzymanej od profesjonalnego podmiotu oraz w zakresie obowiązku naliczenia podatku VAT z tytułu nieodpłatnego wydania gadżetów uczestnikom Akcji Marketingowych.
W przedmiotowym wniosku przedstawiono zdarzenie przyszłe.
Spółka S.A. (zwana dalej: Spółka) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy usługi telekomunikacyjne (telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do sieci Internet). W celu zwiększenia sprzedaży usług, Spółka będzie prowadzić akcje reklamowe i marketingowe mające na celu promocję świadczonych przez nią produktów ( dalej: Akcje Marketingowe). W tym celu Spółka będzie zawierała umowy z podmiotami profesjonalnymi (np. agencje reklamowe), którym będzie zlecać przeprowadzenie kompleksowych Akcji Marketingowych. W ramach tych akcji podmiot profesjonalny będzie zobowiązany do zakupu towarów w postaci gadżetów i ich dystrybucji wśród uczestników Akcji Marketingowych. Za wykonanie usług przez podmiot profesjonalny Spółka otrzyma fakturę za zrealizowaną kompleksową usługę marketingowo-promocyjną.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right