Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.01.2012, sygn. IPPP1/443-1522/11-4/ISz, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1522/11-4/ISz
prawo od odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usług marketingowych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 06.10.2011 r. (data wpływu 17.10.2011 r.) uzupełnionym w dniu 16.01.2012 r. (data wpływu 17.01.2012 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 03.01.2012 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa od odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usług marketingowych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17.10.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa od odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usług marketingowych.
Wniosek uzupełniony został pismem z dnia 16.01.2012 r. (data wpływu 17.01.2012 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 03.01.2012 r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej jako: Spółka lub Wnioskodawca) zawiera umowy współpracy handlowej z aptekami lub hurtowniami (dalej jako: Nabywcy), w których zobowiązuje się do udzielania Nabywcom rabatu Uzależnionego od obrotu w okresie rozliczeniowym.
Obok umów współpracy handlowej, Spółka zawiera z niektórymi, wybranymi Nabywcami umowy współpracy marketingowej. Przy wyborze Nabywców, z którymi Spółka zawiera umowy współpracy marketingowej, Spółka kieruje się atrakcyjnością lokali, w których Nabywca prowadzi działalność gospodarczą z punktu widzenia polityki marketingowej oraz osiągania celów marketingowych przez Spółkę. Należy podkreślić, że umowa współpracy marketingowej zawarta z Nabywcą może dotyczyć tylko wybranych lokalizacji, w których Nabywca prowadzi swoją działalność gospodarczą (aptekę lub hurtownię) oraz kształtować odpowiednio prawa i obowiązki stron w sposób odmienny w stosunku do każdej lokalizacji, co wynika z atrakcyjności marketingowej poszczególnych lokalizacji dla Spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right