Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 26.01.2012, sygn. IPPP1/443-1569/11-2/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1569/11-2/AW

Wnioskodawca będzie uprawniony do odliczenia podatku naliczonego z faktur, faktur korygujących, wystawionych na Spółkę i dokumentujących czynności wykonane w związku z działalnością zorganizowanej części przedsiębiorstwa (będącej przedmiotem aportu) przez Spółkę przed datą aportu

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku nadanym w dniu 25.10.2011 r. (data wpływu 28.10.2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28.10.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka S.A. (dalej Spółka lub T.), jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. W ramach prowadzonej działalności, Spółka świadczy na rzecz swoich kontrahentów różnego rodzaju usługi obejmujące udostępnianie produktów reklamowych na antenach programów telewizyjnych T., np. organizacja emisji reklam, lokowanie produktów, sponsoring, telesprzedaż, sprzedaż interaktywna. Wskazane wyżej usługi są wykonywane przez dedykowany w tym celu segment sprzedaży i marketingu Spółki (dalej Segment Sprzedaży i Marketingu albo Segment). Jednocześnie, Spółka dokonuje zakupu towarów i usług związanych z prowadzoną działalnością. Niektóre usługi i towary nabywane przez Spółkę są dostarczane przez dostawców w sposób ciągły w dłuższym okresie czasu (np. licencje itp.) i fakturowane okresowo (np. raz na kwartał). W praktyce Spółka ma do czynienia z sytuacjami, w których usługi są zarówno fakturowane z góry, a ich wykonanie następuje w okresie po otrzymaniu faktury przez Spółkę, jak również fakturowane z dołu. Spółka otrzymuje również faktury korygujące zwiększające lub zmniejszające kwoty wykazane w pierwotnych fakturach (w tym kwoty podatku naliczonego).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00