Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 07.02.2012, sygn. IPPP3/443-1478/11-2/KB, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1478/11-2/KB

prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabywanych biletów wstępu oraz usług organizacji konferencji i szkoleń

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku nadanym za pośrednictwem Poczty Polskiej dnia 14.11.2011 r. (data wpływu 16.11.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabywanych biletów wstępu oraz usług organizacji konferencji i szkoleń jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16.11.2011 r. wpłynął wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabywanych biletów wstępu oraz usług organizacji konferencji i szkoleń.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółka należy do międzynarodowej Grupy C. Głównym przedmiotem działalności Spółki jest sprzedaż piwa. Z uwagi na fakt, że rynek, na którym działa Spółka cechuje wysoki stopień konkurencyjności, musi ona podejmować różnego rodzaju aktywności mające na celu rozpropagowanie (rozreklamowanie) swojej firmy oraz poszczególnych marek sprzedawanych przez nią produktów, a także umocnienie swojej pozycji wśród podmiotów działających na tym samym rynku co Spółka. Dodatkowo, charakter branży, w której działa Wnioskodawca, wiąże się także z koniecznością stałego podnoszenia kwalifikacji swoich pracowników oraz podtrzymywania (utrwalania i umacniania) kontaktów ze swoimi bezpośrednimi kontrahentami (m.in. dystrybutorami). Powyższe działania są zawsze w ścisły sposób związane z prowadzoną przez Wnioskodawcę podstawową działalnością sprzedażą piwa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00