Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.11.2012, sygn. IPTPP3/443A-150/12-2/BJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP3/443A-150/12-2/BJ
Sposób wypełniania dokumentu dostawy przedstawiony w opisie sprawy jest prawidłowy.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 października 2012 r. (data wpływu 19 października 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie prawidłowego wypełnienia dokumentu dostawy wyrobów węglowych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 19 października 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie prawidłowego wypełnienia dokumentu dostawy wyrobów węglowych.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca jest w ramach swojej działalności gospodarczej m.in. pośredniczącym podmiotem węglowym, który dokonuje sprzedaży wyrobów węglowych na rzecz podmiotów korzystających ze zwolnienia od podatku akcyzowego. Sprzedaż odbywa się bezpośrednio w magazynie u Wnioskodawcy w miejscowości A, bądź też klienci kupują towar wraz z dostawą (transportem) ze strony Wnioskodawcy i wówczas jest on przewożony do miejsca zamieszkania wskazanego przez kupującego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right