Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.01.2012, sygn. IPTPP4/443-11/11-4/JM, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP4/443-11/11-4/JM
Czy Wnioskodawca ma prawną możliwość odzyskania podatku od towarów i usług w postaci zwrotu podatku z tytułu realizacji projektu ?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 14 września 2011 r. (data wpływu 26 września 2011 r.), uzupełnionym pismem z dnia 16 grudnia 2011 r. (data wpływu 19 grudnia 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odzyskania podatku od towarów i usług w postaci zwrotu podatku w związku z realizacją projektu pn. jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 września 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odzyskania podatku od towarów i usług w postaci zwrotu podatku w związku z realizacją projektu pn. .
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 16 grudnia 2011 r. (data wpływu 19 grudnia 2011 r.) w zakresie doprecyzowania zdarzenia przyszłego.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
X w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2007-2013 złożyło wniosek o dofinansowanie projektu ,,.
Wyżej wymieniony projekt nie jest projektem dużym w myśl art. 39 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, ani nie jest projektem generującym dochód w rozumieniu art. 55 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006. Jego celem jest wypromowanie X jako prężnie działającego ośrodka naukowo-akademickiego stwarzającego idealne warunki do nauki i rozwoju. Upowszechnianie marki wśród mieszkańców x i kraju przyczyni się do podniesienia atrakcyjności regionu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right