Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 19.12.2012, sygn. ILPP2/443-925/12-7/AKr, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-925/12-7/AKr

Czy z uwagi na okoliczność, iż podatnik nie dokonywał odliczeń podatku naliczonego dokonując zakupów służących zarówno sprzedaży opodatkowanej, jak i niepodlegającej ustawie o VAT, może skorzystać z tego prawa na podstawie art. 81 § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2005 Nr 8, poz. 60 ze zm.), tj. dokonać w tym zakresie korekt deklaracji obejmujących rok rozliczeniowy 2012?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że przedstawione we wniosku z dnia 27 sierpnia 2012 r. (data wpływu 6 września 2012 r.), uzupełnionym pismami z dnia: 27 września 2012 r. (data wpływu 1 października 2012 r.), 26 listopada 2012 r. (data wpływu 29 listopada 2012 r.) i 12 grudnia 2012 r. (data wpływu 17 grudnia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie korekty deklaracji jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 6 września 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie korekty deklaracji. Przedmiotowy wniosek został uzupełniony w dniu: 1 października 2012 r. o kserokopię dowodu wpłaty, 29 listopada 2012 r. o wskazanie zakresu (przedmiotu) wniosku oraz 17 grudnia 2012 r. o doprecyzowanie przedstawionego zdarzenia przyszłego, a także dokumenty, z których wynika prawo osoby podpisanej na wniosku do reprezentowania Wnioskodawcy.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca Zarząd () jest gminną jednostką budżetową Miasta.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00