Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.11.2012, sygn. ILPP1/443-811/12-4/Awa, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-811/12-4/Awa
Jaką stawkę VAT winien stosować Wnioskodawca w fakturach VAT wystawianych za świadczone na rzecz Gminy usługi utrzymania cmentarzy komunalnych zlecone umową z dnia 31 stycznia 2012 r.?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o. przedstawione we wniosku z dnia 14 sierpnia 2012 r. (data wpływu 31 sierpnia 2012 r.), uzupełnionym pismem z dnia 12 listopada 2012 r. (data wpływu 16 listopada 2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usług polegających na całorocznej obsłudze i administrowaniu cmentarzami komunalnymi jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 31 sierpnia 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usług polegających na całorocznej obsłudze i administrowaniu cmentarzami komunalnymi. Pismem z dnia 12 listopada 2012 r. uzupełniono wniosek o doprecyzowanie przedstawionego stanu faktycznego.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
W dacie 31 stycznia 2012 r. Gmina zawarła ze Spółką umowę, przedmiotem której jest całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Gminy.
W zakresie administrowania cmentarzami usługi obejmują:
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji cmentarnej i przedstawianie zamawiającemu kwartalnych raportów i zbiorczego raportu związanych z realizacją zadań w zakresie administrowania cmentarzami. Dokumentacja ma być prowadzona w formie: ksiąg i elektronicznej, przy wykorzystaniu obecnej bazy danych,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right