Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.11.2012, sygn. ILPB3/423-310/12-3/AO, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-310/12-3/AO
Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym, dyskontowanie całości uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia w podatku dochodowym od osób prawnych na podstawie wszystkich posiadanych zezwoleń łącznie) powinno odbywać się najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia nr 1, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia nr 1 limitu pomocy - na dzień wydania Zezwolenia nr 2, i w przypadku uzyskania przez Spółkę kolejnych zezwoleń finalnie na dzień uzyskania ostatniego z posiadanych zezwoleń?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 13 sierpnia 2012 r. (data wpływu 16 sierpnia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, na jaki dzień należy dyskontować uzyskaną pomoc publiczną w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej na terenie SSE w oparciu o dwa lub więcej zezwoleń - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right