Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.03.2012, sygn. ILPP2/443-1644/11-2/SJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1644/11-2/SJ
Zwolnienie od podatku VAT świadczonych usług.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o., przedstawione we wniosku sygnowanym datą 2 listopada 2011 r. (data wpływu 6 grudnia 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku VAT świadczonych usług jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 grudnia 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku VAT świadczonych usług.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Sp z o.o. (dalej jako Spółka) na zlecenie instytucji finansowej (dalej jako Bank) zamierza świadczyć usługę polegającą na wykonywaniu rozmów telefonicznych w ramach Kampanii Telemarketingowych, mających na celu zachęcenie do skorzystania przez klienta Banku z produktu(ów) Banku takich jak: kredyty gotówkowe, karty kredytowe, kredyty ratalne, kredyty samochodowe, ubezpieczenia, produkty depozytowe.
W ramach świadczonej usługi Spółka uzyska od Banku bazę potencjalnych klientów Banku, z którymi przeprowadzać będzie rozmowy telefoniczne. Usługa polegać będzie na informowaniu potencjalnych klientów Banku o pełnym wachlarzu usług oferowanych przez Bank, a także na udzielaniu wstępnych porad i wskazówek w przedmiocie oferowanych przez Bank usług finansowych. Tym samym należy uznać, że Spółka w ramach świadczonej usługi reklamować będzie usługi oferowane przez Bank. Ponadto, Spółka kierować będzie potencjalnych klientów do Banku, w razie zainteresowania określonym produktem.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right