Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 10.01.2012, sygn. ILPP2/443-1376/11-5/AD, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1376/11-5/AD

Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania najmu lokalu.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani, przedstawione we wniosku z dnia 29 września 2011 r. (data wpływu 30 września 2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 19 grudnia 2011 r. (data wpływu 22 grudnia 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania najmu lokalu jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30 września 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania najmu lokalu. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 19 grudnia 2011 r. (data wpływu 22 grudnia 2011 r.) o doprecyzowanie przedstawionego we wniosku zdarzenia przyszłego oraz zakresu sformułowanego pytania.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawczyni jest w chwili obecnej pracownikiem zatrudnionym przez A (A) flamandzką agencję publiczną z siedzibą w Brukseli. Zgodnie z umową, Zainteresowana jest członkiem personelu Agencji oraz objęła stanowisko Komisarza ds. Handlu i Inwestycji. Do jej obowiązków należy podleganie bezpośrednio B. Zadania Wnioskodawczyni obejmują m.in. udzielanie pomocy spółkom flamandzkim w zakresie eksportu i inwestycji oraz promowanie flamandzkich towarów i spółek w Polsce zgodnie z Opisem obowiązków pracowniczych na stanowisku Komisarza ds. Handlu i Inwestycji. W załączniku do umowy o pracę wymieniono takie zadania Zainteresowanej jak: informowanie, zachęcanie oraz udzielanie pomocy spółkom prowadzącym działalność w zakresie handlu międzynarodowego poprzez organizowanie inicjatyw (misje handlowe, seminaria, organizacja wizyt, których celem jest rozwijanie kontaktów biznesowych w Polsce przez delegacje zagraniczne), a także zapewnianie profesjonalnego doradztwa oraz udzielanie pomocy dostosowanej do potrzeb klienta.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00