Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.01.2012, sygn. ITPB3/423-528/11/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-528/11/MK
Zakres zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup butelek z winem, zakup etykiet z nadrukiem logo i firmy Spółki, transport butelek z nadrukiem do siedziby Spółki.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zmianami) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zmianami) Dyrektor IzbySkarbowej w Bydgoszczy, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku (data wpływu 11 października 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup butelek z winem, zakup etykiet z nadrukiem logoi firmy Spółki, transport butelek z nadrukiem do siedziby Spółki jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 października 2011 r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup butelek z winem, zakup etykiet z nadrukiem logo i firmy Spółki, transport butelek z nadrukiem do siedziby Spółki.
W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz opis zdarzenia przyszłego.
Wnioskodawca sp. z o.o. jest spółką ze 100% udziałem miasta. Spółka prowadzi działalność gospodarczą, której zasadniczym celem jest pozyskiwanie inwestorów na posiadane przez Spółkę grunty położone w obrębie miasta. Poza tym, Spółka świadczy także usługi doradcze związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Do zadań Spółki należy także zaspokajanie potrzeb społeczności lokalnej poprzeztworzenie warunków aktywizacji społecznej, przyciąganie nowych inwestycji i promowanie miasta, jako lokalizacji przyjaznej do inwestowania i prowadzenia działalności gospodarczej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right