Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 25.11.2011, sygn. IPPB5/423-980/11-2/RS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-980/11-2/RS
Czy koszty poniesione przez Wydawnictwo w związku z zakupem usług gastronomicznych i produktów spożywczych spożytych podczas opisanych w stanie faktycznym spotkań stanowią koszty uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 13.09.2011 r. (data wpływu 26.09.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych przez Spółkę na nabycie usług gastronomicznych i produktów spożywczych spożytych podczas spotkań biznesowych, spotkań o charakterze szkoleniowym, integracyjnym, integracyjno-szkoleniowym oraz podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę bez względu na miejsce, w którym odbywa się spotkanie, tzn. niezależnie od tego, czy przedmiotowe spotkania odbywają się w siedzibie Wnioskodawcy czy w lokalu gastronomicznym jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26.09.2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych przez Spółkę na nabycie usług gastronomicznych i produktów spożywczych spożytych podczas spotkań biznesowych, spotkań o charakterze szkoleniowym, integracyjnym, integracyjno-szkoleniowym oraz podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę bez względu na miejsce, w którym odbywa się spotkanie, tzn. niezależnie od tego, czy przedmiotowe spotkania odbywają się w siedzibie Wnioskodawcy czy w lokalu gastronomicznym.