Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.09.2011, sygn. IPPB3/423-611/11-2/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-611/11-2/JG
1. Czy kary umowne z tytułu nie dokonania naprawy parkomatów w terminie mogą być uznane przez Spółkę za koszt uzyskania przychodu? 2. Czy wartość niedoborów kolekcyjnych może być uznana przez Spółkę za koszt uzyskania przychodu? 3. Czy kary umowne z tytułu doprowadzenia do rdzy na obudowie parkomatów, mogą być uznane przez Spółkę za koszt uzyskania przychodu?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 21.02.2011 r. (data wpływu 4.07.2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów dotyczących kar umownych wynikających z umowy na usługę serwisową urządzeń