Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.11.2011, sygn. IPPP3/443-1108/11-2/KT, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1108/11-2/KT

Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usług marketingowych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz.U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2007r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 01.07.2011r. (data wpływu 12.08.2011r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usług marketingowych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12.08.2011r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usług marketingowych.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży produktów leczniczych w Polsce oraz poza jej granicami. W celu zapewnienia efektywnej sprzedaży produktów leczniczych i prawidłowej organizacji ich dystrybucji, Spółka prowadzi aktywną działalność marketingową obejmującą:

  • reklamę produktów leczniczych skierowaną do osób uprawnionych do wystawiania recept a także prowadzących obrót produktami leczniczymi;
  • promocję firmy;
  • reklamę korporacyjną.

W ramach aktywności marketingowej Spółka podejmuje m.in. następujące czynności:

  1. Organizuje na terenie Polski spotkania promocyjne mające na celu reklamę produktów Spółki. Uczestnikami spotkań promocyjnych są lekarze, farmaceuci oraz osoby prowadzące obrót produktami leczniczymi;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00