Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.07.2011, sygn. IPPP3/443-635/11-2/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-635/11-2/JK
brak obowiązku prowadzenia ewidencji wysłanych i otrzymanych elektronicznych administracyjnych dokumentów (e-AD) oraz dokumentów zastępujących e-AD
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 29.04.2011 r. (data wpływu 02.05.2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie obowiązku prowadzenia ewidencji wysłanych i otrzymanych elektronicznych administracyjnych dokumentów (e-AD) oraz dokumentów zastępujących e-AD jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 02.05.2011 r. wpłynął wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie obowiązku prowadzenia ewidencji wysłanych i otrzymanych elektronicznych administracyjnych dokumentów (e-AD) oraz dokumentów zastępujących e-AD.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Spółka dokonuje przemieszczeń wyrobów akcyzowych w procedurze zawieszenia poboru akcyzy ze swoich składów podatkowych. Spółka korzysta z krajowego systemu teleinformatycznego (EMCS PL) służącego do obsługi przemieszczania wyrobów akcyzowych z zastosowaniem procedury zawieszenia poboru akcyzy (dalej System).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right