Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.10.2011, sygn. IPPB5/423-713/11-5/JC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-713/11-5/JC

3. Czy wydatki na spotkania z kontrahentami mające charakter eventów stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?
4. Czy spotkania mające na celu reklamowanie działalności kontrahentów Spółki stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 22.07.2011 r. (data wpływu 25.07.2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 28.09.2011 r. (data nadania 28.09.2011 r., data wpływu 30.09.2011 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie Nr IPPB5/423-713/11-2/JC z dnia 14.09.2011 r. (data nadania 15.09.2011 r., data doręczenia 21.09.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych m.in. w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na:

  1. spotkania z kontrahentami mające charakter eventów:
    • w części dotyczącej kwalifikacji wydatków na nabywanie gadżetów z nazwą eventu oraz logo firmy, przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz informacyjnych, reklamowanie eventu w mediach jest prawidłowe,
    • w części dotyczącej kwalifikacji pozostałych wydatków jest nieprawidłowe.
  2. spotkania mające na celu reklamowanie działalności kontrahentów:
    • w części dotyczącej kwalifikacji wydatków na nabywanie gadżetów z nazwą eventu oraz logo firmy (w tym również billboardy, tablice, ulotki z logo firmy, prezentacje), przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz informacyjnych, reklamowanie eventu w mediach ,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00