Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 24.05.2011, sygn. IPPP3/443-290/11-4/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-290/11-4/JK

Sposób przechowywania oświadczeń wynikających z art. 89 ust. 5 ustawy akcyzowej w przypadku faktur wystawianych w formie elektronicznej.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia z dnia 16.02.2011 r. (data wpływu 21.02.2011 r.), uzupełnionym pismem z dnia 24.03.2011 r. (data wpływu 25.03.2011 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu nr IPPP3/443-290/11-2/JK z dnia 21.03.2011 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie sposobu przechowywania oświadczeń wynikających z art. 89 ust. 5 ustawy w przypadku faktur wystawianych w formie elektronicznej - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 21.02.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie sposobu przechowywania oświadczeń wynikających z art. 89 ust. 5 ustawy w przypadku faktur wystawianych w formie elektronicznej.

Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 24.03.2011 r. (data wpływu 25.03.2011 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu nr IPPP3/443-290/11-2/JK z dnia 21.03.2011 r.

W przedmiotowym wniosku zostały przedstawione następujące zdarzenia przyszłe.

Spółka w ramach optymalizacji funkcji administracyjnych w Spółce zamierza wdrożyć funkcjonalność wystawiania, przesyłania oraz przechowywania faktur w formie elektronicznej. Wdrażana funkcjonalność spełniać będzie wszystkie normy zawarte w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. z 2005 r. Nr 133 poz. 1119). (dalej: Rozporządzenie w sprawie e-faktur).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00