Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 13.07.2011, sygn. IPPB5/423-380/11-4/IŚ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-380/11-4/IŚ
Czy Wnioskodawca dokonał prawidłowego rozliczenia kampanii reklamowej przeprowadzonej w roku 2010 ujmując kwotę netto z faktury wystawionej przez Dom Mediowy do kosztów uzyskania przychodu a następnie fakturując całość tej kwoty netto na rzecz spółki francuskiej i zaliczając jej wartość do przychodu będącego podstawą opodatkowania? Czy Wnioskodawca dokonał prawidłowego rozliczenia podatku VAT naliczonego na fakturze VAT wystawionej przez Dom Mediowy za kampanię reklamową w 2010 r.? Czy zamierzone przez Wnioskodawcę rozliczenie kampanii reklamowej z roku 2011 polegające na ujęciu kwoty netto z faktury wystawionej przez Dom Mediowy do kosztów uzyskania przychodu a następnie zafakturowaniu 68% tej kwoty netto (wartość udziału spółki francuskiej) na rzecz spółki francuskiej i zaliczeniu jej wartości do przychodu będącego podstawą opodatkowania jest prawidłowe? Czy zamierzone przez Wnioskodawcę rozliczenie podatku VAT naliczonego na fakturze VAT wystawionej przez Dom Mediowy za kampanię reklamową w 2011 r. jest prawidłowe?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 15.04.2010 r. (data wpływu 20.04.2011 r.) uzupełnionym na wezwanie z dnia 30.05.2011 r. Nr IPPP3/443-593/11-2/KT, IPPB5/423-380/11-2/IŚ (data nadania 30.05.2011 r., data odbioru 01.06.2011 r.) pismem z dnia 02.06.2011 r. (data nadania 03.06.2011 r., data wpływu 07.06.2011 r.) - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie sposobu ujęcia w przychodach i kosztach uzyskania przychodów kwot z rozliczenia w 2010 r. i 2011 r. wspólnego przedsięwzięcia reklamowego