Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 25.10.2011, sygn. IPPB1/415-848/11-2/EC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-848/11-2/EC

Czy Spółka jako organizator Konkursu będzie zobowiązana pobrać od wartości wszystkich przekazanych zwycięzcom nagród 10% zryczałtowany podatek dochodowy określony w art. 30 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 oraz art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. Nr 51 z 2011r., poz. 352 z późn. zm.) dalej zwanej Ustawą?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 14.09.2011 r. (data wpływu 20.09.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizowaniem konkursów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20.09.2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizowaniem konkursów.

W przedmiotowym wniosku został przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o.(dalej zwana Spółką) zamierza zorganizować konkurs (dalej zwany Konkursem), którego celem będzie zwiększenie poziomu sprzedaży towarów i usług oferowanych przez Spółkę. Konkurs będzie realizowany na podstawie regulaminu, który określi zasady rywalizacji pomiędzy uczestnikami (wygra osoba lub osoby, które uzyskają najlepszy wynik sprzedażowy spośród wszystkich uczestników Konkursu) oraz nagrody dla zwycięzców. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwać będzie komisja konkursowa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00