Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.09.2011, sygn. IPPP1-443-940/11-2/BS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-940/11-2/BS
Opodatkowanie nieodpłatnych wydań towarów, gdy jednostkowy koszt wytworzenia lub cena nabycia tych towarów jest niższa niż 10 zł;
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 09.06.2011 r. (data wpływu 13.06.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnych wydań towarów, gdy jednostkowy koszt wytworzenia lub cena nabycia tych towarów jest niższa niż 10 zł - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13.06.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnych wydań towarów, gdy jednostkowy koszt wytworzenia lub cena nabycia tych towarów jest niższa niż 10 zł .
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Spółka S.A. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) specjalizuje się w produkcji, sprzedaży i dystrybucji mydeł, detergentów, wyrobów toaletowych oraz chemii gospodarczej. Spółka w ramach prowadzonej działalności marketingowej podejmuje szereg działań polegających m.in. na nieodpłatnym wydaniu towarów, które produkuje lub dystrybuuje. Działania Spółki mają na celu zapoznanie klientów z szeroką gamą produktów Spółki, a także zachęcenie ich do kupna produktów. W konsekwencji działania marketingowe Spółki mają przyczynić się do zwiększenia zainteresowania towarami produkowanymi przez Wnioskodawcę, a co za tym idzie do zwiększenia sprzedaży.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right