Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.07.2011, sygn. IPPB5/423-566/11-2/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-566/11-2/PS
Art. 7 i 12 umowy polsko słowackiej oraz art. 21 ust. 1 pkt 1 i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654) ze zm.).
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 18.04.2011 r. (data wpływu 21.04.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie:
- art. 21 ust. 1 pkt 1 i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654);oraz
- art. 7 i 12 Umowy między Rzecząpospolitą Polską a Republiką Słowacką w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatków od dochodu i majątku, sporządzonej w Warszawie dnia 18.08.1994 r. (Dz. U. z 1996 r. nr 30, poz. 131, dalej umowa polsko słowacka)
- jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21.04.2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie art. 7 i 12 umowy polsko słowackiej oraz art. 21 ust. 1 pkt 1 i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654) ze zm.).
W przedmiotowym wniosku został przedstawione następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Firma S. jest oficjalnym dystrybutorem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej producenta oprogramowania komputerowego T. s.r.o zarejestrowanego, jako spółka z o.o. w Słowacji. Firma S. jako dystrybutor, jest pośrednikiem w sprzedaży oprogramowania tejże firmy do klientów końcowych w sposób bezpośredni, lub poprzez firmy informatyczne będące pośrednikami (resellerami) w/w produktów do klientów końcowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right