Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.07.2011, sygn. IPPB1/415-546/11-2/EC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-546/11-2/EC
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z promocją, reklamą w gazetkach, czasopismach, biuletynach branżowych oraz handlowych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 06.06.2011 r. (data wpływu 09.06.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z promocją, reklamą w gazetkach, czasopismach, biuletynach branżowych oraz handlowych .
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right