Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 07.07.2011, sygn. IPPP1-443-725/11-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-725/11-2/PR

prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wyświadczoną przez agencję reklamową usługę polegającą na przeprowadzeniu akcji promocyjnej, w ramach której wydawane będą nieodpłatnie nagrody rzeczowe

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 27.04.2011 r. (data wpływu 02.05.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wyświadczoną przez agencję reklamową usługę polegającą na przeprowadzeniu akcji promocyjnej, w ramach której wydawane będą nieodpłatnie nagrody rzeczowe - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 02.05.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wyświadczoną przez agencję reklamową usługę polegająca na przeprowadzeniu akcji promocyjnej, w ramach której wydawane będą nieodpłatnie nagrody rzeczowe.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.

Sp. z o.o. (zwany dalej: Spółką lub Wnioskodawcą) zajmuje się produkcją i sprzedażą produktów spożywczych. Spółka w ramach prowadzonej działalności gospodarczej podejmuje różnego rodzaju działania mające na celu wsparcie sprzedaży swoich produktów, m.in. poprzez organizację kampanii reklamowych/akcji promocyjnych. Przy ich organizacji Spółka korzysta z usług agencji reklamowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00