Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 12.05.2011, sygn. IPPP1/443-168/11-5/ISz, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-168/11-5/ISz

Kupon w serwisie internetowym - w zakresie usług kompleksowych świadczonych przez Wnioskodawcę oraz w zakresie opodatkowania odpłatnego wydania Kuponu na rzecz konsumentów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 28.01.2011 r. (data wpływu 01.02.2011 r.), uzupełnionym w dniu 28.04.2011 r. (data wpływu 02.05.2011r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 18.04.2011 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie usług kompleksowych świadczonych przez Wnioskodawcę oraz w zakresie opodatkowania odpłatnego wydania Kuponu na rzecz konsumentów - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 01.02.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie usług kompleksowych świadczonych przez Wnioskodawcę oraz opodatkowania odpłatnego wydania Kuponu na rzecz konsumentów.

Wniosek uzupełniony został pismem z dnia 28.04.2011 r. (data wpływu 02.05.2011 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 18.04.2011 r.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca (G. Sp. z o.o.) umieszcza na stronie www oferty online skierowane do klientów prywatnych. Idea polega na tym, aby za pośrednictwem strony internetowej oferować różne produkty i usługi osoby trzeciej (Partnera) klientom z większej liczby polskich miast z wysokim rabatem (cena ofertowa). Klienci ostateczni/konsumenci (osoby prywatne) mogą po zapłaceniu na rzecz Wnioskodawcy ceny ofertowej nabywać wystawione przez Wnioskodawcę kupony na oferowane produkty lub usługi. Kupony wydawane są dopiero wtedy, gdy na tę samą ofertę odpowie określona minimalna liczba klientów ostatecznych (konsumentów). Wówczas konsumenci otrzymują w zamian za uiszczenie ceny ofertowej kupon, uprawniający w drodze jego realizacji do skorzystania z danej oferty Partnera. Na stronie internetowej zamieszczana jest informacja, ilu konsumentów zdecydowało się już na skorzystanie z danej oferty.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00