Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.04.2011, sygn. IPPP2/443-1874/08/11-4/S/KK/KOM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1874/08/11-4/S/KK/KOM
Opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazywania towarów i usług w ramach akcji promocyjno-reklamowej
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 23 grudnia 2008r. (data wpływu 29 grudnia 2008r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności nieodpłatnego przekazywania towarów i usług w ramach akcji promocyjno-reklamowej - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29 grudnia 2008 r. wpłynął w/w wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
W ramach prowadzonych działań promocyjno-reklamowych, Spółka organizuje akcje skierowane do Partnerów handlowych. Warunki i sposób organizacji typowego działania o takim charakterze, Spółka opisuje poniżej. Adresatami organizowanej przez Spółkę akcji promocyjno-reklamowej (dalej: Uczestnicy) są osoby prawne z siedzibą w Polsce, które są członkami autoryzowanej sieci R. Akcją objęte są dystrybuowane przez Spółkę produkty z gamy E., przy czym każdy zakup 1 litra olejów nagradzany jest przyznaniem Uczestnikowi określonej ilości punktów. Ilość punktów przyznawanych za zakup jest różna dla różnych produktów z gamy E. Uzyskane przez każdego z Uczestników punkty podlegają wymianie na nagrody, określone w regulaminie akcji, przy czym Uczestnik ma pewną swobodę w wyborze nagród. Nagrody mogą mieć charakter towarów lub usług. W szczególności:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right