Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.04.2011, sygn. IPPP1-443-1340/10-4/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1340/10-4/PR
Opodatkowanie sprzedaży bonów, właściwe udokumentowania takiej transakcji oraz określenie momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług telekomunikacyjnych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 21.12.2010 r. (data wpływu 30.12.2010 r.), uzupełnionym pismem z dnia 18.03.2011r. (data wpływu 21.03.2011r.) w odpowiedzi na wezwanie z dnia 23.02.2011 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży bonów, właściwego udokumentowania takiej transakcji oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług telekomunikacyjnych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30.12.2010 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży bonów, właściwego udokumentowania takiej transakcji oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług telekomunikacyjnych. Wniosek uzupełniony został pismem z dnia 18.03.2011 r. (data wpływu 21.03.2011 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 23.02.2011 r.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka P. S.A. prowadzi działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usługtelekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej jako operator sieci P. W ramach prowadzonej działalności Spółka zamierza podpisać z kontrahentem umowę, w której zobowiąże się do sprzedaży na jego rzecz bonów płatniczych o określonej wartości nominalnej. Kontrahent będzie dystrybuował zakupione od Spółki bony wśród swoich dotychczasowych klientów m.in. w ramach prowadzonego przez Kontrahenta programu lojalnościowego. Bony służyć będą jako środek płatniczy. Klienci, którzy otrzymają lub kupią bon od Kontrahenta, będą mogli zawrzeć umowę na świadczenie przez Spółkę usług, co do zasady usług telekomunikacyjnych, a następnie płacić za te usługi otrzymanymi lub kupionymi od Kontrahenta bonami.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right