Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 25.11.2011, sygn. IBPP1/443-1297/11/AL, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-1297/11/AL
W zakresie opodatkowania usług nauczania studentów
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 28 lipca 2011r. (data wpływu 9 sierpnia 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 28 lipca 2011r. (data wpływu 15 listopada 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług nauczania studentów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 sierpnia 2011r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług nauczania studentów.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 28 lipca 2011r. (data wpływu 15 listopada 2011r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 28 października 2011r. znak: IBPP1/443-1297/11/AL.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca jest z wykształcenia magistrem sztuki w zakresie gry aktorskiej ()i wieloletnim nauczycielem zawodu aktorskiego, najpierw w ramach umowy zlecenia bądź umowy o dzieło, a obecnie w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej. Na podstawie umowy Wnioskodawca prowadzi zajęcia dydaktyczne ze studentami Uczelni X. Na Uczelni tej Wnioskodawca wykłada przedmiot Emisja głosu, w ramach którego uczy przyszłych nauczycieli techniki posługiwania się dźwiękiem w przestrzeni. Przedmiot ten jest wymagany dla uzyskania dyplomu licencjackiego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right