Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.08.2011, sygn. IBPP3/443-903/11/IK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-903/11/IK
nieodpłatne przekazanie towarów zwycięzcom organizowanych konkursów dla kontrahentów, konsumentów
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2, § 5 i 10 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) w związku z wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach z dnia 21 marca 2011 r., sygn. akt III SA/Gl 2447/10 uchylającym interpretację indywidualną z dnia 31 października 2008 r. nr IBPP3/443-749/08/IK dotyczącą podatku od towarów i usług, w zakresie nieodpłatnego przekazania towarów zwycięzcom organizowanych konkursów dla kontrahentów, konsumentów, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 25 lipca 2008 r. (data wpływu 1 sierpnia 2008 r.), uzupełnionym pismem z dnia 16 października 2009 r. (data wpływu), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie nieodpłatnego przekazania towarów zwycięzcom organizowanych konkursów dla kontrahentów, konsumentów - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 1 sierpnia 2008 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony pismem z dnia 16 października 2008 r. (data wpływu), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie nieodpłatnego przekazania towarów zwycięzcom organizowanych konkursów dla kontrahentów, konsumentów.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca podejmuje szereg działań mających na celu intensyfikację sprzedaży produkowanych, a także nabywanych przez siebie piw i innych napojów, jak również służących budowie właściwego wizerunku i rozpoznawalności znaków towarowych produktów będących w ofercie Spółki. Mając na względzie powyższe oraz planowane zmiany organizacyjne Wnioskodawca pragnie poszerzyć dotychczasowy katalog przedsięwzięć służących osiągnięciu zamierzonego celu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right