Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.08.2011, sygn. IBPBI/2/423-512/11/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-512/11/AK
Czy prawidłowym jest zakwalifikowanie ponoszonych przez Spółkę wydatków na nabycie od partnerów (dealerów oraz dystrybutorów) usług serwisu gwarancyjnego do kosztów bezpośrednio związanych z przychodami w rozumieniu art. 15 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1, zdarzenie przyszłe)
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 28 kwietnia 2011 r. (data wpływu do tut. BKIP 05 maja 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych m.in. w zakresie zaliczenia wydatków na nabycie usług serwisu gwarancyjnego do kosztów bezpośrednio związanych z przychodami (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1)