Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 29.04.2011, sygn. IBPP3/443-74/11/BWo, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-74/11/BWo

Czy Wnioskodawca ma prawo skorygować VAT i w jakim okresie należy takiej korekty dokonać?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 14 stycznia 2011r. (data wpływu 17 stycznia 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości skorygowania podstawy opodatkowania jest - prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 stycznia 2011r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek, o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości skorygowania podstawy opodatkowania.

Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 1 kwietnia 2011r. (data wpływu 5 kwietnia 2011r.), będącym odpowiedzią na wezwanie z dnia 21 marca 2011r. znak: IBPBI/2/423-79/11/SD oraz IBPP3/443-74/11/BWo.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny:

W 2008r Wnioskodawca realizował kontrakt. W związku z wykonanymi pracami zostały wystawione faktury, na podstawie których naliczono i zapłacono do urzędu VAT i podatek dochodowy od osób prawnych. W kwietniu 2010r. Wnioskodawca otrzymał informację, że kontrahent nie zaewidencjonował w swoich księgach wszystkich faktur twierdząc, że część oryginałów nie została zaakceptowana przez kierownictwo techniczne (brak podpisu na protokole odbioru). Umowa zawierała zapis, że warunkiem wystawienia faktury jest potwierdzenie odbioru wykonanych usług.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00