Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 03.10.2011, sygn. IPTPP1/443-442/11-3/MW, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP1/443-442/11-3/MW

Czy Gminie będzie przysługiwało prawo do odliczenia kwot podatku naliczonego wynikających z nabycia towarów i usług związanych z realizacją Projektu w pełnej wysokości wynikającej z faktur wystawionych przez dostawców towarów i usług służących realizacji Projektu?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy przedstawione we wniosku z dnia 30 czerwca 2011 r. (data wpływu 04 lipca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących nabycie towarów i usług w związku z realizacją projektu, którego celem jest promocja marki - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 lipca 2011r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:

  • opodatkowania otrzymanej dotacji
  • prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu, którego celem jest promocja marki .

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Gmina otrzymała dofinansowanie na realizację projektu, którego celem jest promocja marki " (dalej: Projekt"). Źródłem dofinansowania są środki Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa III: ", Działanie III.2: ". Przedmiotem Projektu jest przeprowadzenie kampanii promującej markę ", miejsca gdzie charakterystycznymi elementami są: kultura rycerska i woda. Całość działań nawiązuje do hasła promocyjnego Miasta. Woda - źródła termalne i wody lecznicze - jest motorem napędowym dla rozwoju całej Gminy i Term. Celem projektu jest realizacja strategii zakładającej wykreowanie Term jako marki regionalnej, bazującej na dziedzictwie kulturowym, historycznym i przyrodniczym regionu a przede wszystkim jako ośrodka o charakterze uzdrowiskowym wykorzystującym lecznicze właściwości geotermalnych wód.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00